esmaspäev, 11. juuli 2011

III PÄEV

III PÄEV – 29. JUUNI 2011 – KOLMAPÄEV

6:00 äratas kell. Tänane päev algas kohe õige vara suurtele võimlejatele. Päike säras juba kõrgel taevas ja kuumus ei jäänud möödunud päevadele sugugi alla.

6:45 pidime juba sööma minema, et õigeks ajaks lauluväljakule proovi minna. Süüa pakuti mannasuppi, mida võiks võrrelda pigem piima sisse pudistatud mannateradega, supi mõõtu see küll välja ei andnud. Selle kõrvale 2 võileiba ja ¼ õuna.

7:00 astusime juba kooli uksest välja. Esimese bussiga kooli eest Hobujaama peatusse ja sealt juba järgmisega Lauluväljakule. Selline transpordi loogika meil algul oligi. Hiljem leidsime väheke parema. Mis siis kujutas endast seda, et tulime maha Kunstiakadeemia peatuses ja maneeži lõpppeatusest kohe peale. Seal olid enamasti tühjad bussid.

7:45 algas suurte võimlejate ainuke tunniajane peaväljaku proov ehk siis lauluväljakul. See läks juba üsna sujuvalt, kuigi proovist Pae tänava staadionil nad ei pääsenud. Vaatasin asja mäenõlvalt. Sealt oli mul väga raske asja jälgida, kuna muusika on tegevusest oma paar lööki taga ja siis tundub nagu tantsitaks täitsa valesti muusikasse. Joonised ei tulnud kuigi hästi esile. Ka laulukaare alt õnnestus vaatamas käia. See oli juba hulga parem ja sealt vaadatuna võib lõpptulemus olla päris hea.

Suured alustasid juba varakult proovi

Mäenõlvalt paistis asi sedamoodi

Laulukaare alt sedamoodi

8:45 algas juba väikeste võimlejate proov. Kõik sujus väga hästi. Mina rivistasin aga oma nurka üles ja lasin nad õigel ajal platsile. Kui tüdrukud olid oma kohad üle vaadanud, siis hiljem enam suurt muret polnud. Ühes kohas kippusid mõned korraks ära eksima, aga seegi sai korda.

Väikesed jõudsid platsile

Püramiidid

Ka nendel endil oli võimalik vaadata, kuidas pool staadionit tantsis

Proov läbi oli vaba aeg kuni lõunasöögini. Nooremad läksid oma teed, mina jäin Tibidega mäenõlvale lesima, kuni Ille toidutalongidega kohale jõudis. Nimelt olid Tibid oma talongid maha jätnud ja kuna Ille läks vahepeal kooli, siis neil vedas, viimane tõi need ära. Minu päevaplaan läks nüüd edasi koos suurte võimlejatega. Nooremad läksid kohe esimeste seas sööma , et siis kiirelt Pirita randa suvitama minna.

Tibide päevauinak mäenõlval

12:00-12:50 oli ette nähtud võimlejate lõuna lauluväljakul. Toitlustamine toimus näitusepaviljoni suures hallis. Suur töö oli ära tehtud igasugu aedade paigutamisega. Eraldatud olid esinejate ala ja pealtvaatajate ala. Tee viis näituse paviljoni juurde ka aedade vahelt, et ära eksida ei saaks. Pole midagi öelda, kõike oli püütud väga peenelt läbi mõelda.

Söögihall, selleks oli muudetud näitustepavilioni D hall

Näedsa, mina ka ühe pildi peale jäänud, söögilauas

Sõime kõhud täis maitsvast supist ja hakkasime seiklema Pae tänava staadioni poole. Ille oli olnud agar ja kogu tee juba korra täna hommikupoolikul läbi käinud. Kohtusime bussipeatuses noorematega ja siis võis teekond alata. Algatuseks läksime jube lämbe bussiga ja siis edasi trammiga, mis peatus otse staadioni väravas. Kunstkattega plats. Soe päike ja jahe tuul. Lisaks veel filmikaamera.

14:00-15:30 kestis proov. Nokitseti detailide kallal. Tüdrukud said tubli töö eest Kersti käest kiita ja ta lubas neile kommi tuua. Nii kui proov lõppes, tegime kaks kiiremat liigutust ja kavaldasime teised üle. Kõndisime ühe peatuse tagasi ja saime tühja trammi peale, et juba uuesti lauluväljakuloe proovi minna. See transpordi vangerdus läks väga hästi ja jõudsime ilusti õigeaegselt kohale.

16:30 algas finaali proov laululaval, kuhu kõik tulema pidid. Meie nooremad olid ka juba rannast tagasi. Seal olevat väga mõnus olnud. Ega üldse ei kahtle ka. Isegi oleks meres vedelenud selle kuuma päikese paistel.

Enne kui platsile joosti, tuligi Kersti oma lubatud ämbritäie kommidega suurtele võimlejatele. Ega Urve siis kehvem polnud. Temalgi oli väikestele võimlejatele ämbritäis kommi.

Kersti tuligi oma kommiämbriga

Proov algas pihta taas kord segadusega, ikka see sama rivistuse probleem ja Eestimaa kaardi jama ja lõppes ka segadusega. Suurte võimlejate proovis ju „Oige ja vasemat” läbi ei tehtud ja nüüd ei teadnud keegi midagi, mis tegema peab. Kuhu poole alustama jne. Ega Võimlejate assistendid ja liigijuht ka väga palju hetkel targemad polnud. Peale proovi istusime ja arutlesime Kersti ja Urvega, et äkki saaks teha ühe lisaproovi abiväljakul, et võimlejatele asi selgeks teha. See mõte ei õnnestunud. Nii siis lasime pealavastaja Märdil endale asja selgeks teha ja siis vaatame homme edasi, mis saab. Mul oli plaanis igal juhul enda rühmad õhtul kokku võtta ja asi õigeks ajada.

18:30 lõppes proov ära ja me hakkasime bussidega kooli poole liikuma. Läksime ülesse mäe nõlvale peatusesse ja meil õnnestus üpriski vaevata bussile saada. Umbne oli seal ikka, aga vähemasti ei pidanud jala kõmpima. Kui koju jõudsime, siis mina isiklikult olin küll väga läbi. Kogu õhtu oli vaba ja see sai nii sama mööda koolimaja asjatades mööda saadetud. Tegusamad käisid poes ja nii sama linnapeal kondamas. Tibi Triin tundis end väga kehvasti ja saatsin ta peale õhtusööki arsti juurde. Kõri oli kõik turses ja üks silm paistes ja palavik kah väike. Igaljuhul nägi ta väga kehva välja.

I rühma tuba

III rühma tuba

II rühma tuba

Mängumuru koridoris

Õhtusöögiks oli pilaff mingi kurgisalatiga. Magustoiduks soojas jogurtis ligunenud krõbinad. Pealegi oli neid seal ka väga vähe. Aga kõhu sai siiski täis.

22:00 toimus õhtune „Oige ja vasemba” proov koridoris. Rivistasime kõik stuudio omad üles ja hakkasime aga minu laulujoru järgi trampima. Minul võib vähemasti süda rahul olla, sest meil on asi selge.

Õhtune "Oige ja vasemba" proov

Ja proov jätkub

Reet korjas aga kokku kõik väikeste saunalinad, millega nad täna rannas lustimas olid käinud ja läks pesu pesema, et lastel oleks homme puhtad rätikud võtta, kui pesema lähevad. Nii ta terve õhtu lennus oligi ja kui ta peale südaööd naases, siis istusin mina I rühma juures, et nad magama jääksid., Proovisime küll üht ja küll teist moodi kokkuleppele jõuda, et nüüd on magamise aeg, aga ei õnnestunud hästi. Nii siis veetsin aega nendega koos Une-Matit oodates, kuni Reet tuli. Ega nad lärmi ei löönud, sugugi mitte. Lubasin neil keskööni vaikselt Reeta oodata, aga siis rohkem enam mitte, sest ees ootas taas üks raske päev.

Ise sain magama alles kell 01:30, kuna Tibid (Marie ja Liisa läksid õhtul veel McDonaldsisse eineid tooma. Tagasi jõudsid kell 00:30 ja siis läks alles söömaks. Mul oli veel läbi tantsimata „Põhjamaa”, mille proovi ma ise hommikul minema pidin. Nii siis esinesin Tibidele söögi kõrvale. Siis veel duššama ning uni võis tulla.